Kampanjaluontoisesti tarjoamme tuotteet veloituksetta
Toimitukset Valaisinshop.fi asiakkaille. Toimintamme design valaisimien kohdalla perustuu varastoomme Suomessa sekä tuottajiemme varastoon Saksassa, Puolassa ja Ruotsissa, josta tilaukset lähtevät Suomeen suoraan asiakkaallemme tai varastomme kautta edelleen Postin tai vastaavan toimijan kyydillä asiakkaillemme.
Osa tuotteista on varastoituna myös Suomeen, pyrimme vastaamaan sesongin aikana kysyntään.
Normaali toimitusaika on 2 -10 arkipäivää ja 5 pv keskimäärin.
Suurikokoiset (isot lattiavalaisimet) lähetykset 3 -10 arkipäivää, 6 pv keskimäärin
Kuitenkaan 100% varastointia ei ole olemassa, joten joskus tuotteiden toimitusaika saattaa olla pitempi. Tällöin vahvistamme tilausvahvistuksessa arvioidun pitemmän toimitusajan erikseen.
Pidätämme oikeuden toimittaa tuotteet myös nopeammin, kuin ennen mainittu.
Toimituksesta tilaajalle vastaa pääosin Posti Oy tai muut Pakettitoimituskanavat. Jos ulkomailta tuleva kuljetus ei tavoita vastaanottajaa, sen saa noudettua kuljetuksen Postitoimipisteestä. Kotimaan kuljetus on "nouto postista" ja ohessa alla linkki Postin sivuille tarkemmasta Business Express kuljetusmääritteistä:
Tilausta ja rekisteröintiä tehdessä on erityisen tärkeää ilmoittaa mm puhelinnumero oikein, voimassa olevana ja niin, että saa yhteyden tilaajaan. Tavaran toimittaja ei vastaa kuluista, mitkä johtuu virheellisistä tai puutteellisesti annetuista tiedoista.
Pyydämme ilmoittamaan tarvittaessa sähköpostitse poikkeamat, erityistoiveet tai muut mitkä vaikuttaa toimitukseen ENNEN tilausta info@biro.fi , jotta näistä voidaan erikseen sopia sekä tarkistaa onko ne mahdollista toteuttaa. Poikkeavan toimitusosoitteen ja puhelinnumeron sekä vastaanottajan voi ilmoittaa tilausta tehdessä toimitusosoite kenttään.
Pienemmät, alle 35 kg ja alle 120 cm, tilaukset toimitetaan Postin Business Express tai DPD-Postnord pakettipalveluna.
Isommat tilaukset toimitetaan lavalla ja pääosin Postin (tai vastaava) kuljetusyksikkönä asiakkaalle, näissä kuljetusyksikkö toimituksissa ei ole ns. sisään kantoa.
Kaikki tuotteet on paketissa ja on erityisen tärkeää, että vastaanottaessasi tavaraa, tarkastat paketin/lähetyksen kunnon. Jos lähetyksessä ilmenee vaurioita, on ne merkittävä heti vastaanotettaessa kuormakirjaan/posti-osoitekirjaan, mieluusti kuvattava välittömästi ja oltava yhteydessä info@biro.fi .
Säilytä pakkaus, pakkaustarvikkeet, käyttöohjeet sekä muu materiaali vähintään 2 viikkoa.
Jos tilaajalle on toimituksessa jotain erityistä tai poikkeavaa, laittanette tilauksen yhteydessä tietoa.
Tilaus järjestelmäämme aiheuttaa toimenpiteitä lähes välittömästi ja näin ollen katsomme, että tilaus on sitova sen saapuessa järjestelmäämme.
Lisätietoja kohdasta "Tilaus-, toimitus- ja sopimusehdot", tarvittaessa toimitukseesi lisätietoa info@biro.fi
Posti: Kotimaan pakettien toimitus- ja säilytysajat noutopisteisiin yhdenmukaistuvat.
Muutos astuu voimaan 1.10.2017
- Jatkossa säilytämme lähetyksiä noutopisteissä 7 päivää, minkä jälkeen ne palautuvat lähettäjälle
------------
Postin ohjeita vastaanottajalle:
- Jos saamasi lähetys on vahingoittunut, tee Postille vahinkoilmoitus ja ilmoita myös lähettäjälle. Lähettäjä voi hakea Postilta korvauksia vasta, kun Posti on todennut vahingon.
- Jos lähetys on viivästynyt tai kadonnut, ota yhteyttä asiakaspalveluumme tai pyydä lähettäjää olemaan yhteydessä meihin.
Kuluttajansuojalain mukaan verkkokaupassa myyjällä on vastuu tavaran kuljetuksesta. Jos tilaamasi tuote rikkoutuu tai häviää kuljetuksessa, voit yleensä saada myyjältä korvaavan tuotteen tilalle. Korvaus, jonka Posti maksaa lähettäjälle eli näissä tapauksissa myyjälle, on useimmiten arvoltaan tätä pienempi. Vastaanottajan velvollisuus on tarkistaa lähetys ulkoisesti, kirjata vauriot ja ilmoittaa.
------------