Toimitukset Valaisinshop.fi asiakkaille

Toimintamme design valaisimien kohdalla perustuu tuottajiemme varastoon Saksassa, Puolassa, Suomessa ja Ruotsissa, josta tilaukset lähtevät Suomeen suoraan asiakkaallemme tai varastomme kautta edelleen Postin tai vastaavan toimijan kyydillä asiakkaillemme.

Osa tuotteista on varastoituna myös Suomeen, pyrimme vastaamaan sesongin aikana kysyntään.

Normaali toimitusaika on 5-10 arkipäivää keskimäärin.
Suurikokoiset (isot lattiavalaisimet) lähetykset  5-15 arkipäivää

Kuitenkaan 100% varastointia ei ole olemassa, joten joskus tuotteiden toimitusaika saattaa olla pitempi. Tällöin vahvistamme tilausvahvistuksessa arvioidun pitemmän toimitusajan erikseen.

Pidätämme oikeuden toimittaa tuotteet myös nopeammin, kuin ennen mainittu.
Toimituksesta tilaajalle vastaa pääosin Posti Oy. Jos ulkomailta tuleva kuljetus ei tavoita vastaanottajaa, sen saa noudettua Postitoimipisteestä. Kotimaan kuljetus on "nouto postista" ja ohessa alla linkki Postin sivuille tarkemmasta Business Express kuljetusmääritteistä:

Posti Express

Tilausta ja rekisteröintiä tehdessä on erityisen tärkeää ilmoittaa mm puhelinnumero oikein, voimassa olevana ja niin, että saa yhteyden tilaajaan. Tavaran toimittaja ei vastaa kuluista, mitkä johtuu virheellisistä tai puutteellisesti annetuista tiedoista.

Toimitusosoite:
Klarna asiakkaan toimitus- ja laskutusosoitteen tulee olla asiakkaan virallinen osoite. Tämän vuoksi Klarnaan ei ole mahdollista ilmoittaa, muuta toimitusosoitetta. Tällä vältetään petoksien ja väärin käyttö Klarna tilillä.

Pyydämme ilmoittamaan tarvittaessa sähköpostitse tai tilauksen-viestikentään poikkeava toimitusosoite info@biro.fi

Kampanjaluontoisesti tarjoamme tuotteet veloituksetta, käyttäen Business Express palvelua

Pienemmät, alle 35 kg ja alle 120 cm, tilaukset toimitetaan Postin Business Express pakettipalveluna.
Isommat tilaukset toimitetaan lavalla ja pääosin Postin (tai vastaava) kuljetusyksikkönä asiakkaalle, näissä kuljetusyksikkö toimituksissa ei ole ns sisäänkantoa.

Kaikki tuotteet on paketissa ja on erityisen tärkeää, että vastaanottaessasi tavaraa, tarkastat paketin/lähetyksen kunnon. Jos lähetyksessä ilmenee vaurioita, on ne merkittävä heti vastaanotettaessa kuormakirjaan/posti-osoitekirjaan, mieluusti kuvattava välittömästi ja oltava yhteydessä info@biro.fi .

Säilytä pakkaus, pakkaustarvikkeet, käyttöohjeet sekä muu materiaali vähintään 2 viikkoa.

Jos tilaajalle on toimituksessa jotain erityistä tai poikkeavaa, laittanette tilauksen yhteydessä tietoa.

Tilaus järjestelmäämme aiheuttaa toimenpiteitä lähes välittömästi ja näin ollen katsomme, että tilaus on sitova sen saapuessa järjestelmäämme.

Lisätietoja kohdasta "Tilaus-, toimitus- ja sopimusehdot", tarvittaessa toimitukseesi lisätietoa info@biro.fi

Posti: Kotimaan pakettien toimitus- ja säilytysajat noutopisteisiin yhdenmukaistuvat.
Muutos astuu voimaan 1.10.2017
- Jatkossa säilytämme lähetyksiä noutopisteissä 7 päivää, minkä jälkeen ne palautuvat lähettäjälle
                  Posti